Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Wij doen ons uiterste best om onze producten in topconditie aan jou te leveren. Onverhoopt kan het toch voorkomen dat jouw bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurd. Dan kun je aanspraak maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor gebreken

STAPPENPLAN

* Bovenstaande voorwaarden voor reparatie zijn enkel van toepassing op sieraden welke gekocht zijn bij Framely. Indien je zelf aanpassingen of reparaties toebrengt aan het schilderij of dit laat doen door een externe partij vervalt de garantie.