GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Wij doen ons uiterste best om onze producten in topconditie aan jou te leveren. Onverhoopt kan het toch voorkomen dat jouw bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurd. Dan kun je aanspraak maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor gebreken
STAPPENPLAN
Vul het garantieformulier hieronder goed en duidelijk in. Aan de hand hiervan kunnen wij namelijk al veel informatie achterhalen over jouw sieraad. Graag ontvangen we ook een uitleg over wat er mis is aan je schilderij en zien dit graag onderbouwd met een aantal duidelijke foto’s.
Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, gaat deze direct naar onze klachten afdeling om te kijken wat er precies aan de hand is en waar de fout ligt. Aan de hand van dit onderzoek zullen we kijken voor een gepaste maar vooral ook een snelle oplossing. Aangezien we contact moeten gaan leggen met de vervoerder, kan dit soms een aantal dagen duren voordat we uitsluiten hebben.
Zodra we uitsluitsel hebben over de toedracht van je klacht/schade zullen we, in overeenstemming met de klant, afspreken om het schilderij naar ons terug te sturen. Wanneer de schuld bij ons of bij de vervoerder ligt, ontvang je een gratis retourlabel. Daarnaast zullen we met spoed een herdruk inzetten die we dan binnen enkele dagen opnieuw gratis bij je zullen leveren. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de klant per ongeluk zelf schade heeft toegebracht aan zijn of haar schilderij. In dat geval zullen we elke casus los van elkaar bekijken en zoeken naar een geschikte oplossing.
* Bovenstaande voorwaarden voor reparatie zijn enkel van toepassing op sieraden welke gekocht zijn bij Framely. Indien je zelf aanpassingen of reparaties toebrengt aan het schilderij of dit laat doen door een externe partij vervalt de garantie.